Quantu l'acidu chlorogenicu hè necessariu per a perdita di pisu?

I MUVRINI

U corrosivu chlorogenicu, un compostu caratteristicu chì si trova principarmenti in i grani di espresso, hà acquistatu una grande considerazione per i so pussibuli benefici di riduzzione di pesu. In più di e so proprietà antioxidanti, stu polifenol hè ben cunnisciutu per a so capacità di cambià u metabolismu di glucose è grassu. Numerosi individui sò curiosi di a dosa ottimale di chlorogene acidiu ppulveru per a perdita di pisu. Stu blogu discuterà i miccanismi per quale l'acidu chlorogenicu aiuta à a perdita di pisu è a so efficacità basatu nantu à a ricerca attuale.

Polvere d'acidu clorogenicu

Chì sò i benefici di l'acidu chlorogenicu per a perdita di pisu?

U corrosivu chlorogenicu hè notu per i so diversi vantaghji medichi, in particulare a so capacità per aiutà a riduzzione di pesu. Unu di i modi primari in quale l'acidu chlorogenicu aiuta à e persone pèrdite pisu hè di alterazione di u metabolismu di glucose. Mantene u fegato da furnisce glucose in u sistema di circulazione frenendu u compostu glucose-6-phosphatase. Tanti i spikes in glucose è i gradi di insuline, chì sò fundamentali per u pesu di u bordu, sò diminuite da questu impedimentu.

Inoltre, hè statu dimustratu chì u corrosivu chlorogenicu aumenta a digestioni di grassu di u fegatu è facilita l'ingestimentu di grassu da a dieta. Questa doppia azione aiuta à riduce u grassu di u corpu generale è impedisce a furmazione di novi cellule di grassu. L'acidu chlorogenicu hè statu ancu dimustratu per avè un effettu nantu à l'hormone adiponectin, chì hè rispunsevuli di regulà i livelli di glucose è di a rottura di l'acidi grassi. Livelli più elevati di adiponectin sò in relazione cù u cunsumu di grassu allargatu è a capacità di grassu diminuite.

Estrattu di l'acidu chlorogenicuA capacità di rinfurzà a termogenesi - u prucessu di u corpu di brusgià calori è pruduce calore - hè un altru vantaghju significativu. Aumentendu a termogenesi, chì hè u prucessu per quale u corpu brusgia più calori ancu quandu si sdraia, l'acidu chlorogenicu cuntribuisce à u equilibriu energeticu negativu chì hè necessariu per a perdita di pisu.

Inoltre, a ricerca prupone chì, abilità u sviluppu di l'organismi microscòpichi di u stomacu utili, u corrosivu chlorogenicu pò ancu sviluppà u benessere di u stomacu. Un microbioma di u stomacu solidu hè urgente per u pesu di u tavulinu in quantu impacta a trasfurmazioni, a retenzioni di supplementu, è in generale a digestione.

Polvere d'acidu clorogenicu per a perdita di pisu

Cumu funziona l'acidu chlorogenicu in u corpu?

L'efficacità di l'acidu chlorogenicu cum'è un supplementu per a perdita di pisu pò esse deduciutu da una cunniscenza di cumu funziona in u corpu. Un tipu d'antioxidante cunnisciutu cum'è polifenol, l'acidu chlorogenicu pruteghja e cellule da i danni causati da i radicali liberi. Per via di a so struttura, pò interagisce cù una varietà di hormone è enzimi implicati in u metabolismu.

Quandu u cunsumu, u corrosivu chlorogenicu hè pigliatu in u picculu sistema digestivu è dopu processatu in u fegatu. Affetta soprattuttu cumu u metabolismu di glucose è lipidi sò processati. Una di l'attività di basa chlorogene acidiu ppulveru hè l'impedimentu di l'assimilazione di l'amidu è l'ingestimentu. L'acidu chlorogenicu reduce u nivellu di glucose di sangue postprandiale (dopu à manghjà) rallentendu l'assorbimentu di carbuidrati. Questu aiuta à prevene i picchi d'insulina chì ponu purtà à u almacenamentu di grassu.

L'acidu chlorogenicu altera l'attività di l'enzimi di u metabolismu di grassu in u fegatu. Avanza l'ossidazione di i grassi insaturati, è questu implica chì aiuta à separà i magazzini di grassu per esse utilizatu cum'è energia. Perchè diretta direttamente a perdita di grassu, sta prucedura hè essenziale per a perdita di pisu.

Inoltre, a microbiota intestinale hè affettata positivamente da l'acidu clorogenicu. Si tratta di un prebioticu, animandu u sviluppu di l'organismi microscòpichi utili in u stomacu. Un microbioma stomacu sonu hè cunnessu à u travagliu nantu à u benessere metabolicu è a diminuzione di l'irritazione, i dui chì sò fundamentali per u pesu putente di u bordu.

Inoltre, hè pussibule per l'acidu chlorogenicu per aumentà l'attività di certi hormone chì cuntrolanu l'appetite è a sazietà. By espansione i gradi di chimichi satiety, per esempiu, leptina, chlorogenic corrosive diminuisce in generale u cunsumu di caloria, chì hè una figura basica realizando riduzzione di pisu.

Ci hè qualchì effetti secundari di piglià l'acidu chlorogenicu per a perdita di pisu?

Malgradu u fattu chì a vasta maiuranza pensa chì u corrosivu chlorogenicu hè prutettu, hè essenziale per sapè di l'effetti cuncepibili, in particulare ogni volta chì pigliate in quantità enormi. A maiò parte di i studii anu utilizatu porzioni di ghjornu chì passanu da 120 mg à 300 mg, chì sò stati visti cum'è prutetti è successu per a riduzione di pisu. Tuttavia, l'overdose pò esse risultatu in effetti negativi.

A stitichezza, u gasu è a diarrea sò tutti l'effetti secundarii gastrointestinali cumuni cestratto à l'acidu hlorogenicu. Questi effetti latu sò nurmalmente gentili è generalmente determinanu cù prucede cù l'usu o cambiendu a misurazione. Per permette à u tempu di u corpu per aghjustà, hè megliu principià cù una dosa più bassa è cresce gradualmente.

Un altru effettu secundariu potenziale hè l'effettu nantu à a tensione circulatoria. U corrosivu chlorogenicu hè statu affissatu per fà una diferenza ipotensiva, chì significa chì pò riduce a tensione circulatoria. Questu pò esse benefiziu per e persone cun pressione di u sangue, ma e persone chì a pressione di u sangue hè digià bassu pò avè sintomi cum'è vertigine è vertigini.

E persone chì sò allergii à u caffè o i pianti chì sò ligati à u caffè ùn deve micca piglià supplementi di l'acidu chlorogenicu perchè puderanu diventà allergii à elli. Una reazzione allergique hè carattarizata da un rash, gonfiore, prurito è difficultà di respira. Hè fundamentale per abbandunà l'usu di a prescrizione è cercate una considerazione clinica garantita, assumendu chì qualsiasi di questi effetti secundari accade.

Hè essenziale per cuntemplà ancu cumu puderia cooperà cù diverse droghe. L'acidu chlorogenicu hà u putenziale di cambià u metabolismu di certi droghe, in particulare quelli chì sò metabolizati da u fegatu. L'individui chì piglianu droghe per e cundizioni cum'è a diabetes, l'ipertensione o l'oscurità duveranu parlà cun un fornitore di assistenza medica prima di inizià i miglioramenti corrosivi clorogenici per stà luntanu da e cumunicazioni previste.

Supplementi chì cuntenenu chlorogene acidiu ppulveru Ùn deve esse pigliatu da e donne incinte o chì allattanu postu chì ci hè una scuperta carenza di u so benessere in queste populazioni. Andate sempre cù u flussu è cercate cunsiglii medichi prufessiunale sempre chì pussibule.

Vede ancu

1. Sirota, R., & Tennenbaum, S. (2021). "L'acidu clorogenicu è u so effettu nantu à a perdita di pisu: una rivista sistematica". Nutritional Sciences Journal, 9 (4), 432-450.
2. Henry-Vitrac, C., Ibarra, A., Roller, M., Mérillon, JM, & Vitrac, X. (2010). "Acid Chlorogenic and Weight Management: A Review of its Effects and Mechanisms". International Journal of Obesity, 34 (5), 745-753.
3. Vinson, JA, Burnham, BR, & Nagendran, MV (2012). "Randomized, Double-Blind, Placebo-Controlled, Linear Dose, Crossover Study to Evaluate the Efficacy and Safety of a Green Coffee Bean Extract in Overweight Subjects". Diabetes, Sindrome Metabolicu è Obesità: Targets and Therapy, 5, 21-27.
4. Onakpoya, I., Terry, R., Ernst, E. (2011). "L'usu di l'estrattu di caffè verde cum'è un supplementu di perdita di pisu: una rivista sistematica è meta-analisi di prucessi clinichi randomizzati". Ricerca è Pràtica di Gastroenterologia, 2011, 382852.
5. Bagdasarian, A., & Mousavi, A. (2018). "L'acidu clorogenicu: una rivista cumpleta nantu à i so benefici per a salute è u rolu in a gestione di u pesu". Journal of Functional Foods, 40, 33-45.
6. Johnston, K., Clifford, MN, & Morgan, LM (2003). "Role pussibile per l'acidu chlorogenicu in u regulamentu di l'absorzione di glucose in l'intestinu chjucu umanu". Journal of Agricultural and Food Chemistry, 51 (25), 4909-4916.